Privacy Policy

Salon Jolie respecteert de privacy van haar klanten en de bezoekers van de website. 

Wanneer u Salon Jolie via e-mail contacteert zullen die berichten tijdelijk worden opgeslagen. De verzamelde persoonsgegevens zullen nooit verstrekt worden aan derden en worden alleen gebruikt om contact met u op te nemen.

Vooraf aan de behandeling verstrekt de klant de salon gegevens die van belang zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de overeengekomen behandeling.

Salon Jolie bewaart deze persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk, en uitsluitend voor het doel waarvoor deze zijn verstrekt dan wel op grond van de wet is vereist.

Cookies of vergelijkbare technieken die wij gebruiken

Salon Jolie gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op uw privacy. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op uw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn noodzakelijk voor de technische werking van de website en uw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld uw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. U kunt zich afmelden voor cookies door uw internetbrowser zo in te stellen dat deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kunt u ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van uw browser verwijderen.

Klachtenprocedure


Wkkgz
 
De overheid wil dat iedereen goede zorg krijgt. Daarom heeft de overheid wettelijk vastgelegd wat goede zorg precies inhoudt en wat er moet gebeuren als mensen een klacht hebben over de zorg.
 
Niet tevreden?
 
Salon Jolie is aangesloten bij een klachten en geschillenregeling. Salon Jolie streeft ernaar om haar behandelingen naar volledige tevredenheid van haar cliënten uit te voeren en de beste service te verlenen. Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent met de behandeling. Omdat wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen, nemen wij alle klachten erg serieus. Wij zien een klacht als leermoment en kunnen dit gebruiken om onszelf te blijven verbeteren. Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent over de behandeling of dat er iets anders is verlopen dan u had verwacht, horen wij dat graag. Onze voorkeur gaat uit om dit fysiek te bespreken, maar u kunt dit ook melden via info@salonjolie.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen  om samen tot een oplossing te komen.
 
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
 
Komt u er met ons niet uit, dan kunt u u klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de Anbos. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat wij samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt de klachtenfunctionaris door te mailen naar….
Deze klachtenfunctionaris zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelden.
 
Geschillencommissie
 
Kunt u met de klachtenfunctionaris niet tot een goede oplossing komen, dan kunt u besluiten de klacht voor te leggen aan de externe en onafhankelijke geschillencommissie. Uw klacht wordt dan een geschil. De Anbos is aangesloten bij een door het ministerie erkende geschillencommissie. De uitspraak van de geschillencommissie is bindend, zowel voor de behandelaar als voor de cliënt. 
 
 
 
IK-Skin-Perfection
cenzaa-logo-zwart

Momenteel nemen we helaas even
geen nieuwe klanten aan.